tiistai 21. helmikuuta 2017

Lumene Soft Touch

Aloitetaan siitä että minulla on pintakuiva iho. Viime aikoina ihoni on muuttunut rasvaisesta kuivaksi joten olen ollut hieman hukassa ihonhoitorutiinini suhteen. Ystäväni suositteli Lumenen Soft Touch-sarjan kasvovettä joten halusin testata sitä ja päätin napata mukaan myös saman sarjan putsarin, koska sillekin oli tarvetta. Minusta on muuten ihanaa kun kasvojenhoitotuotteet ovat samaa sarjaa ja mätsäävät! :D Täytynee siis harkita vielä Soft Touch-kosteusvoiteen ostamista niin sitten olisi kerättynä koko sarja.


Puhdistusvoide on koostumukseltaan paksua, mutta sen levittämisessä ei kuitenkaan ole ongelmaa ja ainakin minulla se on toiminut hyvin! En kuitenkaan käytä tätä meikin putsaamiseen, vaan puhdistan ensin meikin ja käytän tätä puhdistuksen toisessa vaiheessa. Iho jää käytön jälkeen pehmeäksi, eikä kasvoja kiristä tai tunnu siltä että heti pitäisi laittaa voide. Rehellisesti sanottuna putsari ei ole millään tavalla superhyvä tai erikoinen, mutta olen tykännyt siitä, se toimii ja saatan ostaa sen uudestaan!

Kasvovesi sen sijaan on super! Koostumukseltaan se on ihanan paksua ja se ei edes meinaa imeytyä vanulappuun! :D  Läträän tätä varmaan aina ihan liikaa kasvoille, mutta kun tämä vaan tuntuu niin ihanan kosteuttavalta. Valehtelematta yksi parhaista kasvovesistä mitä olen käyttänyt ja tästä minulla on itseasiassa menossa jo toinen pullo!

Suosittelen tuotteita kuivaihoisille jotka haluavat hyvät tuotteet edullisesti marketista! Varsinkin kasvovesi kannattaa testata. Ja tiedän että monesta tuntuu että puhdistusvoide ei ole tarpeeksi puhdistava (koska täytyy myöntää että olin itsekin ennen hieman ennakkoluuloinen), mutta varsinkin kuivaihoisille se kyllä yleensä on paras vaihtoehto, joten suosittelen kokeilemista!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti