keskiviikko 17. toukokuuta 2017

ABH Nicole Guerriero Glow Kit

Olen lähes aina innostunut Anastasia Beverly Hillsin uutuuksista ja niin olin tästäkin Glow Kitistä, jonka luomisessa on ollut mukana Youtube-kauneusguru Nicole Guerriero. Olen tykännyt jo vuosien ajan katsoa Nicolen videoita joten arvasin että Glow Kitin on pakko olla hyvä! Minulla on ennestään vain yksi Anastasian highlighter, jonka koostumus on ollut mielestäni erinomainen, mutta en ole sitä paljoakaan käyttänyt koska sävy on valitettavasti vähän liian tumma.


Mutta nyt tämän ihanan paletin kimppuun. Mukana on kuusi upeaa sävyä, joista neljä (Kitty Kat, Forever Young, Forever Lit ja Glo Getter) on tarpeeksi vaaleita minulle highlighteriksi. Muita sävyjä voi sekoitella vaaleampien kanssa tai käyttää vaikka luomilla tai blush topperina (sille sanalle muuten ei taida olla suomennosta?)Itseasiassa käytän harvoin mitään sävyistä yksinään, vaan sekoitan muutamaa aina keskenään. Sävyt näyttävät paletissa melko glitterisiltä, mutta kasvoille levitettyinä ne eivät ole lainkaan glitterisiä vaan erittäin upeita, hohtavia sävyjä. Luonnollisen korostuksen ystäville tämä ei ole sopivin paletti, koska värit ovat melko intensiivisiä.

Kitty Kat, Forever Young, Daydream
Forever Lit, Glo Getter, 143

Miinusta paletti saa huonosta saatavuudesta sekä siitä että se on limited edition, joten jos on mahdollisuus saada tämä paletti jostain käsiinsä, suosittelen ehdottomasti, on se vaan niin ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti