tiistai 25. huhtikuuta 2017

JorgObé Peel Off Mask kokemuksia

Harva on varmaan välttynyt videoilta missä levitetään kasvoille musta naamio ja kun se kuivanut iholle se vedetään pois ja naamion mukana lähtee kaikki mustapäät ja muut ällöt epäpuhtaudet ihosta. Mä itse tykkään niistä videoista, niissä on vaan jotakin todella tyydyttävää :D Niinpä oli pakko tilata itsellekin testiin sellainen naamio.

Tilasin eleveniltä JorgObé-merkkisen Peel off-naamion. Merkki ei ollut millään tavalla tuttu ennestään, mutta kyseessä on tanskalainen merkki ja heidän tuotteensa ovat eläinkokeettomia! Naamion hinta on n. 25 euroa /100ml, joka on hieman hintava, mutta käytän tuotetta kuitenkin vain T-alueelle, joten siitä riittää aika moneen kertaan. Olen nyt käyttänyt tätä suunnilleen kuukauden ajan kaksi kertaa viikossa ja ainakaan vielä ei ole loppu! :D


Vaikutusaika naamiolla on 25-30 minuuttia jonka jälkeen se on täysin kuivanut iholle.Kannattaa olla varovainen levittäessä ettei levitä kulmakarvojen päälle ja muutenkin kasvojen karvaisia osia kannattaa välttää, koska naamio vie mukanaan ainakin osan karvoista! Levittäminen kannattaa muutenkin tehdä mahdollisimman tasaisesti niin pois ottaminen on helpompaa. Kasvoilta pois repinen on hieman kivuliasta, tai ei oikeastaan kivuliasta, mutta ei se mukavaltakaan tunnu! :D Ensimmäisen käyttökerran jälkeen olin hieman pettynyt, koska mustapäät ei lähtenyt ollenkaan niin hyvin kuin videoissa joita olin nähnyt. Tämä on kuitenkin parempi teholtaan kuin mustapäälaput joita olen joskus käyttänyt. Kuukauden säännöllisen käytön jälkeen olen huomannut jonkunlaista mustapäiden vähentymistä, tai sitten vaan luulen niin koska haluan että naamio toimii! :D Aion käyttää tämän tuubin loppuun, mutta ehkä en tilaa uutta vaan poistan mustapäät jatkossa perinteisesti komedoraudan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti