tiistai 18. heinäkuuta 2017

Viimeaikojen flopit

Aina välillä sattuu huono tuuri kun päätyy ostamaan tuotteen joka ei vastaa odotuksia tai on vaan ihan suoraan sanottuna surkea! Mulla on ollut onnea, koska ihan täysin käyttökelvottomia tuotteita harvoin tulee hankittua, mutta tässä muutama joiden ostamista kadun:



bbrowbar highlighter
Tätä korostuspuikkoa on tarkoitus käyttää kulmaluulla ja voi tätä käyttää esim. myös silmänrajauksiin. Itse haaveilin helposta ja ihanasta kulmaluu highlighteristä, mutta tämä on kyllä aika hirveä. Väri on todella keltainen eikä ainakaan minun mielestäni kovin imarteleva, väri on vaikea saada levittymään tasaisesti, päässä oleva aplikaattori, joka on kai tarkoitettu levitykseen, on niin kova etten halua laittaa sitä lähellekään naamaa. En oikeastaan keksi tästä mitään positiivista.

Clinique High Impact mascara
Clinique ei ole eläinkokeeton merkki, mutta minulta löytyy vielä muutamia vanhoja tuotteita, jotka ei ole eläinkokeettomia ja jotka aioin silti käyttää pois. Tämä kyseinen ripsari on ehkä surkein mitä olen kokeillut. Ripsiin ei tule pituutta, tuuheutta tai yhtään mitään muuta kuin aneeminen kerros mustaa väriä.  Ei jatkoon.

 Artdeco Eyeshow base
Olen yrittänyt antaa tälle monta mahdollisuutta, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Olen kyllä miettinyt että onko tämä minun kappale joku viallinen kun netissä lähes kaikki muut kehuu tätä hyväksi. No, oli miten oli, inhoan tätä sydämeni pohjasta! Luomiväri levittyy tämän päälle aina niin epätasaisesti että enpä ole koskaan tainnut julkisille paikoille mennä tämä luomilla. Mietin että jos antaisin tämän eteenpäin jollekin kaverille, mutta en vihaa ketään niin paljon että haluaisin.



Makeup Revolution Ultra Velour Lip Cream ja essence Prettifying Lip Oil
En halua kuulostaa dramaattiselta, mutta nämä molemmat haisee ihan järkyttävän kauheilta. En edes tiedä pysyvyydestä mitään koska en vaan pysty pitämään näitä huulilla. En edes yleensä ole kovin tuoksuherkkä mutta näissä menee mun raja. Ei, ei, ei ja yäk

Erikoismaininta kuuluu Bioderma-misellivedelle,  minkä menin ostamaan koska ihan jokaikinen on kehunut sitä. En tiedä mihin kyseinen vesi on tarkoitettu koska se ei poistanut mitään meikkiä. Ei yhtään mitään. Ja maistui vielä ihan sairaan pahalta. En ole ikinä ollut millekään kosmetiikkatuotteelle niin vihainen kun tälle ja nyt kun muistelenkin sitä tuskaa kun tätä käytti niin suutun uudestaan. Ei enää ikinä. Ja Bioderma vielä testaa eläimillä joten tuplasti ei. 

2 kommenttia:

  1. Voi ei, ihana raivo välittyy tuosta Bioderma kappaleesta :D Mutta mullakin oli tuo artdecon pohjustaja, joka oli hyvä mutta loppua kohden se jotenkin kuivui ja silloin muuttui kyllä todella huonoksi ja loppu piti heittää pois.

    VastaaPoista
  2. :D olin kyllä niin raivona! Ehkä mulle tosiaan vaan sattu siitä pohjustajasta huono yksilö!

    VastaaPoista